- mocowanie Rotopax z ekstra dociskiem (DLX Pack Mount)
- mocowanie Rotopax z ekstradociskiem i zamkiem (LOX Pack Mount)
- mocowanie Rotopax (Pack Mount)
- Kanister Rotopax na wodę 2 galony/7,8l.
- przedłużka Rotopax
- Kanister Rotopax 2 galony/7,6l. (Eko Lejek)
- Kanister Rotopax na wodę 1 galon
- Kanister Rotopax 3 galon/11,6l.
- Kanister Rotopax 4 galony/15,1l. (Eko Lejek)
- Kanister Rotopax 1 galon/3,8l (Eko Lejek
- Kanister Rotopax 1,75 galon/6,65l. (Eko Lejek)
- Rotopax płyta na bagażnik (Universal Mounting Plate)
Rotopax płyta na bagażnik (Universal Mounting Plate)
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
UNIVERSAL MOUNTING PLATE
Uniwersalna płyta montażowa. Pozwala zamontować dowolną konfigurację 2 kanistrów 1 i 2 galonowych lub 1 kanister 4 galonowy.
Przy wykorzystaniu dwóch przedłużek można zamontować 2 kanistry 4 galonowe jeden na drugim, lub 4 kanistry 2 galonowe.
Mocowania MOUNT PACK są sprzedawane osobno.
Kanistry Rotopax są praktycznie niezniszczalne, swoje niezwykłe właściwości zawdzięczają opatentowanej metodzie ich wytwarzania, są one formowane specjalną metodą trójwarstwowego odlewania rotacyjnego. Kanister jest wytwarzany jako jeden integralny element, nie tak jak w przypadku "zwykłych kanistrów" gdzie najpierw powstają dwie połówki, które są następnie zgrzewane w jeden kanister. Dzięki temu kanister nie ma "szwa" = nie ma słabszych punktów.
Należy zaznaczyć, że jest to jedyny kanister z tworzywa sztucznego oficjalnie dopuszczony do sprzedaży w USA.
Systemy mocowania Mount Pack zapewniają szybki i łatwy montaż/demontaż kanistrów. Zamocowany kanister trzyma się tylko na jednym "uchwycie" (w przypadku 4 galonowych kanistrów zalecamy 2) i to w zupełności wystarczy. Nie musisz stosować żadnych pasków, expanderów, pająków i ciągle martwić się czy kanister masz jeszcze ze sobą czy już go zgubiłeś, na pewno nie odpadnie.
Każdy kanister ma korek ze specjalną zapadką zapobiegającą odkręcaniu. Korek wyposażony jest w uszczelkę. Dzięki niej mamy 100% szczelności. Kanister nie cieknie, nie poci się, nie śmierdzi paliwem.
Rurka do tankowania jest z odpowietrznikiem, podczas tankowania paliwo nie chlapie.