


Zwroty i reklamacje
Aby złożyć reklamację, wykonaj poniższe czynności:
1. napisz do nas e-mail zawrzyj w nim:
następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, numer produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Poinformujemy Cię mailowo o dalszych krokach
2. Zwrot Produktu
W przypadku reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Zwrócony produkt nie może zostać użyty. Reklamowany produkt należy zwrócić w stanie czystym.
3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
k2 Jakub Kłoczko
Szkolna 43a
05-552 Mroków
Polska
Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt należy wypełnić wymagane oświadczenie wystarczy w nim podać imię, nazwisko, numer zamówienia/faktury i podać zwracene produkty i wysłać je wraz ze zwracanym produktem(ami) na nasz adres (produktów nie można używać):
k2 Jakub Kłoczko
Szkolna 43a
05-552 Mroków
Polska
Do przesyłki dołącz wszelkie akcesoria otrzymane wraz z fakturą, a zwracany produkt(y) oraz paragon lub fakturę. Jeżeli transakcja dokonana przez Klienta przy użyciu karty płatniczej wymaga zwrotu pieniędzy, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy powiązany z kartą płatniczą Klienta.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
K2 Jakub Kłoczko
ul. Wenus 51/101, 05-509 Józefosław
adres e-mail: buro@rotopax.de
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.

