Waluty
Zwroty i Reklamacje

Zwroty i reklamacje

Aby złożyć reklamację, wykonaj poniższe czynności:

1. Formularz zwrotu/reklamacji 

wypełnij  formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. W dokumencie powinny znaleźć się następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, numer produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Zwrot Produktu

W przypadku reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Zwrócony produkt nie może zostać użyty. Reklamowany produkt należy zwrócić w stanie czystym.

3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

k2 Jakub Kłoczko

Szkolna 43a

05-552 Mroków

Polska

 

Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt należy wypełnić wymagane oświadczenie i wysłać je wraz ze zwracanym produktem(ami) na nasz adres (produktów nie można używać):

k2 Jakub Kłoczko

Szkolna 43a

05-552 Mroków

Polska

Do przesyłki dołącz wszelkie akcesoria otrzymane wraz z fakturą, a zwracany produkt(y) oraz paragon lub fakturę. Jeżeli transakcja dokonana przez Klienta przy użyciu karty płatniczej wymaga zwrotu pieniędzy, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy powiązany z kartą płatniczą Klienta.


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl