Waluty
Regulamin

Właścicielem sklepu jest:

k2 Jakub Kłoczko
Wenus 51/101

05-509 Józefosław
E-mail: k2motocykle@wp.pl

NIP: 123-096-85-62
REGON: 147052610


Postanowienia ogólne:

  1. Regulamin określa zasady:
  • składania zamówień,
  • dostarczania zamówionych produktów,
  • płatności za zamówione produkty,
  • uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

Ochrona prywatności:

  1. Zobowiązujemy się, że dołożymy szczególnych starań w celu ochrony danych osobowych podawanych w trakcie rejestracji użytkownika zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych..
  2. Bez zgody użytkownika nie są wysyłane drogą e-mailową, pocztową lub jakąkolwiek inną, żadne materiały reklamowe.
  3. Składając zamówienie w naszym sklepie Klient zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone wyłącznie na użytek sklepu internetowego w celu obsługi zamówienia i nie są udostępniane w żaden sposób zewnętrznym osobom lub firmom.
  4. Nie ponosimy odpowiedzialności za działania podejmowane przez osoby trzecie którym klient udostępnił hasło dostępu do swojego konta.

Warunki zamówienia:

  1. Złożenie zamówienia w naszym sklepie wymaga wykonania następujących kroków:
    - Dodanie wybranego produktu do koszyka, wraz z określeniem ilości sztuk.
    - Podanie danych adresowych, na które zostanie nadana przesyłka z zamówionymi produktami.
    - Określenie sposobu płatności i sposobu przesyłki.
  2. Wszystkie prezentowane ceny zawierają podatek VAT.
  3. Czas realizacji zamówienia liczony jest od moment zaksięgowania płatności na naszym koncie. W przypadku zamówień za pobraniem, od momentu potwierdzenia zamówienia. Przy płatności kartą, od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.Oferta przedstawiona na stronach www nie jest ofertą w rozumieniu prawa handlowego i nie jest oficjalnym stanem magazynowym, choć dokładamy wszelkich starań aby każda pozycja oznaczona jako dostępna, była dostępna w rzeczywistości.
  4. W przypadku zamówień płatnych z góry, rezerwacja towaru następuje w momencie otrzymania wpłaty, dlatego w przypadku opóźnień z otrzymaniem płatności, może się zdarzyć, że w chwili otrzymania zapłaty towar będzie niedostępny.
  5. Nie określamy minimalnej kwoty zamówienia.
  6. W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej bez podania uzasadnionej przyczyny, zastrzegamy sobie prawo do realizowania zamówień dla danego Klienta, wyłacznie po ich uprzednim opłaceniu.
  7. Do momentu nadania przesyłki z zamówionym towarem można dokonać zmian lub anulacji zamówienia. W tym celu należy skontaktować się z obsługą sklepu poprzez e-mail, telefon lub formularz kontaktowy dostępny na stronie.




Reklamacje, odstępienie od umowy i zwroty należności:

  1. Klientowi dokonującemu zakupów w naszym sklepie przysługuje prawo do gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. Klient zawsze może zwrócić produkt w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania bez podawania powodu.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres: k2motocykle@wp.pl lub K2 Jakub Kłoczko ul Wenus 51/101 05-509 Józefosław.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo pismo dotyczące wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  1. Reklamacje otrzymanych zamówień należy zgłaszać mailowo.
  2. W przypadku konieczności wymiany lub zwrotu towaru należy odesłać go na podany poniżej adres:

K2 Jakub Kłoczko

ul Wenus 51/101

05-509 Józefosław



za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki ekonomicznej, wraz z dowodem zakupu.
Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  1. Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient, zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej.
  2. W przypadku uznania reklamacji, koszt przesyłki zwrotnej jest zwracany Klientowi.
  3. W przypadku zwrotu towaru ze względu na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, lub w przypadku nie uznania reklamacji, koszt przesyłki do Klienta oraz przesyłki zwrotnej nie jest zwracany.
  4. W przypadku odesłania towaru spedytorem droższym niż Poczta Polska, kwota refundacji kosztów przesyłki będzie nie większa niż cena odpowiedniej usługi świadczonej przez Pocztę Polską.
  5. Rozpatrzenie reklamacji następuje po otrzymaniu zwracanego towaru, w ciągu 14 dni.
  6. Wszelkie zwroty należności z tytułu uznanej reklamacji, odstąpienia od umowy lub niemożności zrealizowania zamówienia są dokonywane w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu towaru, lub w przypadku niemożności zrealizowania zamówienia od daty złożenia zamówienia. W przypadku płatności z góry, wpłata jest zwracana przez ten sam kanał, przez który została dokonana płatność. W przypadku przesyłek za pobraniem, lub dokonywania wpłat na Poczcie lub innych agencjach, gdzie nie można bezpośrednio dokonać zwrotu na konto bankowe, Klient jest zobowiązany podać działający numer konta bankowego, na który następuje zwrot należności.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
 
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”

  • mTransfer – mBank

  • Inteligo – PKO BP

  • Bank Pekao

  • Bank PKO – IKO

  • Bank PKO- IPKO

  • Bank Pekao- PeoPay

  • VOLKSWAGEN BANK – POLSKA

  • Bank Zachodni WBK

  • BNP PARIBAS

  • Pocztowy24

  • Deutsche Bank

  • SGB Bank SA

  • GET IN BANK

  • Credit Agricole

  • ING

  • BNP PARIBAS eBGŻ

  • Raiffeisen Bank Polska

  • Eurobank

  • Millennium BANK

  • BOŚ Bank

  • Citi Bank Handlowy

  • Alior Bank

  • PBS Bank

  • NET – Bank Express

  • Toyota Bank

  • PLUS Bank

  • T-Mobile – Usługi bankowe

  • Płatności BLIK

Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze “Płatności Shoper”

  • Visa

  • Visa Electron

  • MasterCard

  • MasterCard Electronic

  • Maestro

W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Blog wpisy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl